torsdag 31 juli 2014

Kvälls prommis :)

Idag vart det lite tokigt me middagen. Barnen o mannen skulle äta korv, jag soppa. Men barnen va hungrigare tidigare så de började äta lite innan Patrik o när han kom joinade han dom. Jag insåg att min mat inte skulle va klar innan dom ätit upp så ist gav jag mig ut på en promenad...

Gick lite längre än jag brukar, va så himla skönt för det blåste en del. Annars hade det varit extremt svettigt!

När jag kom tillbaka vart det en riktigt sval dusch! Patrik la barnen o jag åt min middag...

Låt dig inte luras av mackorna. Detta är nog uträknat ;)

Sen har jag klippt/rakat mannen. Funderar sj på om jag skulle ta o orka färga håret... Grymt trött o ont i kroppen, men skulle va så skönt o få det gjort. Får se om ja orkar! Färgade ju för bara ett par veckor sedan, men rött är inte min grej. Trivs inte alls :( Så ska slänga i mööörkt brunt. Det trivs jag bäst i! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar