söndag 20 juli 2014

Några timmar senare...

Oj vilken rolig kväll det vart igår!!! Syster som inte skulle gå ut! O jag va inte svår övertalad ;) 
Vi började me mat o dryck på hamnpaviljongen....

Finaste <3


:)


Min mat... Vegetarisk kantarell risotto. Såååå gott!!!


Amanda tog en fisk o skaldjursgryta....

Sen hamnade vi på Båthuset där det slank i en varsin Bacardi o två drinkar ;)
O efter det slutade vi på Bj. Dansa så svetten rann :P Vi höll på o bli tokiga, va alldeles för varmt där inbyte! Där vart det en varsin smirnoff!
Vid kvart i tre tog vi taxi hem. Jag kom i säng en timme senare....
Ni kanske förstår att jag är TRÖTT nu!! Haha! Vätskebrist har man oxå o hinkar vatten. Huvudvärken är ju såklart oxå där. Men inget illamående. Skönt!!!!
Tänker nu fortsätta sova några timmar till. Deala till mig en sovmorgon idag mot att mannen får det mån o tis ;)
Ne, dra täcket över huvudet o somna om... Snaaaaark!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar