fredag 1 augusti 2014

En lugn o seg dag...

Idag känner jag mig segare än någonsin! Nästan omöjligt o komma upp o det blir nog inte många knop idag. Men vi har ju haft en vecka med fullt ös!! Jisses va fort veckan har gått!!! Kände mig lite ledsen o nere innan den här veckan, att jag o barnen skulle va själva o knappt kunna göra nåt. I fem dagar. Missförstå mig inte, jag kan såklart ta hand om mina barn helt sj, det är INGA problem! Haha! Men just att inte kunna åka o bada när det varit så sjukt varmt kändes jobbigt. Men vi har haft en super rolig o mysig vecka!! Öregrund o alunda badet i mån, Lafsen badet me mamma o pappa i tis, storstäd dag hemma på ons (kan tyckas tråkigt men barnen lekte o hade skoj medan) o sen utelek i regnet o hopp i vattenpölar o film mys, igår fjärilshuset me syster o idag bara va me varandra o hitta på det som faller oss in! :) Har haft fyra veckors underbara toppen semesterveckor!!! :D På måndag är det back to work som gäller....

Men nu en lugn o skön fredag!!! Startar den me en stor kopp kaffe ;)

Tror vi tar en promenad o cykeltur till Willys sen o kollar om de har nån Tingeling film ;) Börjar redan ledsna på den på Netflix :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar