tisdag 8 december 2015

What a day!!!

Oj så slut jag är!! Kroppen värker som f**!! Det är hemskt!! Känns som om jag håller på o bli sjuk, heeela kroppen värker. Men ryggen är 10 ggr värre!!
Det gick i ett på jobbet idag. Lite ont om personal på em o ett bildspel som jag skulle göra klart till i morrn gjorde att jag jobbade över drygt en timme, till strax innan kl fyra. Hade ju aldrig gått om inte Patrik varit hemma. När jag kom hem tog jag en varm dusch o sen hade mannen fixat middag. Orkade nästan inte äta, så la mig i soffan medan mannen röjde undan efter middagen o fixade barnen för kvällen (så glad att jag har en så underbar man <3 ) Nu har barnen gjort mig sällis här o vi tittar på Barnkanalen o inväntar julkalendern. Sen är det sov dax för dom! Tim har fortfarande lite feber. Så tänker faktiskt va hemma me honom på tors oxå. Det behöver han! Vet ju inte hur det är me febern i morrn heller. Har han det i morrn oxå får han va hemma hela veckan. O i ärlighetens namn behöver jag vila kroppen oxå. Vilket jag isf tänker passa på o göra på tors....

Sliten...

I morrn väntar en tolv timmars arbetsdag... Vet ju hur jag kommer må då... En annan sak väntar i morrn, spännande! Men tror inte det blir som jag vill tyvärr :( Nu ska jag mysa vidare me barnen. När de lagt sig ska jag fixa o packa kläderna jag ska ha i morrn på lucian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar