tisdag 1 december 2015

1a december

Giv mig styrka o energi!!!!
Natten va HEMSK!! Ida stackarn vakande när vi hade lagt oss o sen va hon vaken heeela natten o hostade KONSTANT! Jag har ont i både huvud o öron. O är sjukt trött!! Hon fick ju såklart ligga inne hos oss. Tycker så himla synd om skruttan. Hon får ju så lätt kräkreflexer så när hon hostar så så håller hon på o kräkas. Hon va oxå mkt varmare i natt, högre feber :( Även Tim har börjat hosta lite, o så är de snoriga... Ser inte ljust ut när det gäller Göteborgs resan... Ska göra ALLT för o kurera dom då vi alla sett fram emot den så mkt! Ida dricker massor av vatten, de får lite luft. Försöker få dom o vila (vilket inte är lätt vill jag lova!) så fort Ida är det minsta pigg så ska hon leka. Tim som inte alls är lika dålig klättrar lite på väggarna o de bråkar mest hela tiden :/  O jag är som sagt helt uttömd på energi... Ringde jobbet o sa att jag inte kommer mer denna vecka. Skulle ju jobbat i morrn o till kl 12 på tors, hade tagit ledigt för o åka. O skulle vi inte komma iväg (håller tummarna att vi verkligen gör det!) så är jag ju hemma me sjuka barn. Tim får va hemma o vila o ta igen sig bara ändå, lite extra ledigt. Har meddelat förskolan. Har oxå fått en tid hos läkaren o ska åka om 20 min typ. Vill att Ida ska få en host medicin som hjälper henne o sova! Vet en som funkat förut, får se om de vill skriva ut den...
När vi kommer hem därifrån ska jag verkligen försöka vila!! Patrik tog bilen i morse så han fick komma hem o hämta oss o så skjutsade vi honom till hans jobb o åkte hem. O så måste vi åka o hämta honom kl fem oxå...
Har fixat mig lite...

För att inte skrämma någon!

O tagit mig en kopp kaffe....

I hopp om o bli piggare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar