torsdag 10 december 2015

Den långa gårdagen...

12 timmar vart det.. Dagen på jobbet gick bra. Jag o Ulla-Britt gick till skogen på fm me 5 barn ;) Så lagom! Hade det bra o varmt där. Alltså 8-12 grader varmt två veckor innan jul är INTE ok!!!!
Strax innan kl två, när jag hade bytt om o sminkat mig, åkte jag till kyrkan o vi alla hjälptes åt o förbereda. Barnen va så duktiga o det va så fint!!! :) Sen vart det ju fika me alla barn o föräldrar, syskon, mor o far mödrar (heter det så :/ Hahaha) Min mamma o farmor o farfar va ju där oxå ;) Eftersom Isolde går där :) 
Efteråt hade vi lite personalmöte komb me lite "fest". Åt gröt o smörgås me massa pålägg o suuuuper god efterrätt! Va trevligt men jag va såååå trött!! När jag kom hem va det ju bara till o duscha o i säng....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar