tisdag 29 december 2015

This day!

What a lovely day! Jag o barnen har haft det så himla bra idag. Mysig dag! De ville ha frukost redan kvart i åtta, inte jag ;) Så bredde varsin macka o hällde upp ett varsitt glas mjölk o så fick de mysa o äta i soffan framför tvn :P Jag drog mig i sängen ett tag till, va ju så kallt så ville inte ens gå upp ju :P Men vart ju så småningom tvungen! Hihi! Åt frulle o Ida började pyssla lite. Jag fixade mig o barnen o vi drog till kvantum strax innan kl 11. Började me att de fick äta lunch, korv me bröd ;) Handlade sedan på kvantum. Skönt o ha nyårs handlat innan det blir för mkt folk där! Gick över förväntan o handla me kidsen ;) 
När vi kom hem åt jag lunch o sen började vi pyssla igen :) O det gjorde vi i flera timmar!!! Jag gjorde bordsplacerings lappar till nyårsafton...


Ida gjorde ett varsitt kort till ALLA sju <3

Sååå mkt pyssel grejor :D


Även Tim pysslade en del :)

Så himla underbart o få sitta så länge o pyssla me mina hjärtan!!! <3
De åt lite mellis o lekte sedan på ett bra tag. Jag röjde upp en del o fixade sedan en tidig middag till barnen. Mötte sedan upp mannen o barnens farmor på vaccinations byrån strax efter fem för den tredje o sista sprutan innan resan. Det gick bra även om barnen inte alls gillade det :( Men det gick snabbt över! Måste ändå erkänna att denna gjorde rätt ont o jag är ännu öm o blöder fortfarande! När vi kom hem gick jag till MM o köpte en liten "julklapp" typ till Sara. Gjorde ett litet ihop plock som jag ska fixa i morrn innan vi åker :) När jag kom tillbaka åt mannen middag o barnen tog en kvälls fika. Jag tog mig en dusch, fixade barnen för kvällen o läste saga. Älskar det!!! Sedan käkade jag middag o nu sitter jag här i soffan o bloggar ;)
I morrn ska vi hem till Sara dårå. Ska bli trevligt o kul o få komma iväg lite :) Barnen ser fram emot o få träffa Saras barn oxå! Blir nog en rolig liten utflykt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar