lördag 5 december 2015

Gårdagen här i Göteborg!

Stax innan lunch gick jag o Ida ner till Frölunda torg o strosade i affärer (Camilla o Richard jobbade) Patrik o Tim åkte iväg själva en sväng. Jag o Ida åt lunch på Barista....

Pannkakor valde skruttan :)


Jag åt halloumi o timjan varm macka!

Ida hittade snygga brillor ;)

<3

Vi köpte en ugnsform (sån där springform då våran givit upp!) o en julklapp till Isadora! Sen mötte vi upp Patrik o Tim o barnen åt glass :) Vi gick sedan hem o vilade lite o när Camilla o Richard kom hem åkte vi till Liseberg! Så lagom LITE med folk! O såååå himla mysigt!!!



Barnen åkte karuseller! O denna om o om igen!! ;)

Ida o jag tog varm choklad, jag me grädde o hon me marschmellows!


Olof låg o vilade i vattnet ;)

Lycklig o övertrött skrutta <3

Barnen åt middag, sen åt Patrik, Camilla o Richard nån renklämma (sånt faller inte mig i smaken :P ) så jag tog en toast me kantareller o Västerbotten ost. Sååååå god!!!!! O mättsam! Vi hade det verkligen super mysigt där. Skulle kunna gått där läääänge! Men barnen vart trötta så vi åkte hem. Va ändå inte hemma förren strax efter kl åtta. Barnen kom än en gång i säng sent. I kväll ska de dock i säng i tid! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar