måndag 14 december 2015

Lucia 2015

Jag är ALLTID stolt över mina barn, men en dag som denna lite extra faktiskt ;) Vi kom dit i tid. Gick upp me Tim på hans avdelning o han sprang själv upp o tyckte det skulle bli sååå kul!!! Men när han kom upp o det va massa föräldrar, barn o personal överallt så ångrade han sig... Sandra va snäll o försökte lirka lite o ta honom men han ville absolut va me mig. Så då fick han det... Vi gick ner o fixade Ida o sen intog vi första parkett i matsalen :) Tittade när Tims avdelning sjöng. Han satt i mitt knä hela tiden. Försökte me att jag kunde följa me honom o stå me han, men nej, så då fick han mysa i mitt knä. Han har blivit såååå mammig nu, ännu värre!! Men så kan det va! Efter sen va det Idas tur. O vilken lucia!! <3 Hon va såååå fin!!!! O sjöng såååå fint!!! :D Hon känns så stor våran tjej!!! Det va flera barn som hade sagt till henne att hon såg ut som en riktig lucia, gissa om hon va stolt!! :)
Efteråt vart det fika. Jag fick sällis hela tiden av söta Joline (Elises lillasyster) sååå himla gullig!!!

Finaste lucian <3


O finaste tomten <3

Åkte därifrån vid halv fem o jag vände hemma i dörren för o hämta korten dårå o köpa käk till mig o mannen. Patrik gav barnen mat hemma medan... 
Nu ska jag fixa lite till i morrn o sen sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar