lördag 12 december 2015

Vilken bra film!!

Oj, vad jag grät!!!!!! Såååå himla bra film, men sorglig... Ingen Patrik film, men definitivt en Sanna film! 
Patrik kom hem i tid så jag han upp på Kvantum lite snabbt o handla till barnens o mannens middag, hemmagjord pizza. Jag ville inte ha. Så när jag kom hem fixade jag iordning den innan jag åkte iväg för o hämta syster på stationen :) Hon jobbar som sagt i Stockholm så hon kom hem me tåget. När jag hade lämnat av henne hemma åkte jag upp på Gränby, igen, o köpte me sushi till mig. Så när jag kom hem drog mannen iväg, igen, för o träffa Stefan. Jag tog mig en dusch o åt sedan framför tvn me barnen (de åt lördags godis...)

Funderade på o färga håret innan jul. Men då det lär blekas en del i Thailand (inte långt kvar nu, iiiihhh!! :D ) så gör jag nog det när vi kommer hem ist...


Min middag....

När barnen skulle i säng kom Ida o sa att hon ville att jag skulle göra två flätor i hennes hår. Hon blir så himla varm så hon har praktiskt taget jämn två flätor. Nu när det va utsläppt såg man verkligen hur långt det har blivit....

"Mamma, jag har såååå långt hår!!" Kan inte annat än o hålla me ;) Ängla hår <3 Men är nog dax för en toppning när vi kommer hem...

Sitter nu i soffan o kollar på Deadliest catch, funderar dock på o lägga mig... Mannen lär ju inte dyka upp än på många timmar. I morrn är det ju lucia så planen är o gå upp vid halv åtta me barnen o kolla på lucia på tv. Om vi inte sover då dömde somnade så sent i kväll :P Får väl spela in det för säkerhets skull ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar