söndag 6 december 2015

En dag i bilen...

Barnen sov hyfsat länge i morse me. De gick upp me Camilla o jag o Patrik sov till kl nio. Sen hade jag inte ro o sova längre (även om jag sååå gärna ville) men ville inte komma iväg alltför sent. Kom upp till en riktigt yammie frulle me äggröra, bacon, gott bröd, massa pålägg mm. Så bra me en stadig frulle. Prick kl elva åkte vi. Allt gick bra trots storm (typ) o hällregn nästan hela vägen hem :/ Vägen ner körde jag i drygt fyra timmar, men mannen körde hela vägen hem ;) Har känt mig lite små risig igen :( Vill bara få må bra. Men det lär dröja... 
Men som sagt, resan gick bra. Tim sov en timme vid lunch tiden. Pausen gick hyfsat snabbt. Vi alla ville ju bara hem. Vart McDonalds igen, bläää! Tog mig en sallad denna gång. Inge sugen på hamburgare ( el fisk burgare som jag alltid tar där...) Så det vart bara ett stopp på vägen hem vilket gjorde att det tog nästan en timme kortare på hemvägen o vi va hemma strax efter kl fem. Skönt!!!

Skönt att de kunde kolla på film!! :)

Körde in på gården när vi kom hem o lastade ur allt. Sen åkte jag till samköp för o köpa bröd o hämta ut ett paket från Ellos. Patrik slängde snabbt ihop middag till barnen o gav dom medan. När jag kom hem duschade han barnen o jag packade upp deras väskor o min. O sorterade tvätt. O startade tvättmaskinen. Sen rullade resten av kvällen på... 
Vi har verkligen haft det jätte bra i Göteborg! Borta bra men hemma bäst ;) Jag älskar verkligen o åka iväg så här. O som vi gjorde i somras, det är mitt sätt o koppla av. Men jag älskar oxå mitt (vårt) hem! O att känna så känns ju egentligen bara sunt!
När barnen hade lagt sig slog vi igång Hobbit två. Hade gjort varma mackor till middag åt oss som vi åt till. Vi har lite planer på vårt vardagsrum. El det har egentligen mest me vårat film intresse o göra. Mer info om det kommer ;)
Nu är kl mkt o det är dax o sova. Är sååå glad att jag börjar kl 11 i morrn. Då kan vi (ja o barnen) få en lugn morgon...
Efter jobbet måste jag handla... Blir en sen kväll mao!

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar