lördag 5 december 2015

Last day in Gothenburg

Idag sov barnen ända till kl 8, härligt!! :) Åt frukost o sen mös vi ett tag. Det regnade ute o blåste mkt även idag!! Igår va det verkligen STORM här! Orkan varning! Ida höll på riktigt på o blåsa bort när hon o jag gick till torget. Lite läskigt!! Men iaf. Efter vi myst ett tag behövde barnen ut! Så på me regnkläder på dom o så gick de o Patrik, Camilla o Richard till en lekplats :) Jag gick till torget o kikade runt i affärer vi inte har i Uppsala. O så ngr av de "vanliga". Kom dock bara hem me varsina ullsockar från Stadium till barnen ;) När jag gick tillbaka till lägenheten stötte jag på de andra! Vi gick upp o käkade lunch o sen hängde vi lite i några timmar. Fixade oss för middag o gick sedan till Jensens Bøfhus. Vi fick plats nästan precis vid ett liten lekhörna. Så barnen lekte medan vi väntade på maten. Sen åt vi mumsig middag!!!

Min mat. Men alldeles för mkt... Fick i mig en av köttbitarna...

Tim satt bredvid mig...

Han hade inte riktigt ro o sitta. Det tog lite tid för maten o komma. Men god va den! Efteråt lekte barnen en stund till innan vi gick hem. Patrik o Richard gick förbi Ica o köpte me en varsin glass till barnen :) Vi kom ju hem lite innan dom så vi hade disco o dansade för fullt här innan killarna kom hem ;) Barnen kom äntligen i säng i vettig tid, strax efter kl sju. Tim somnade rätt snabbt, Ida inte förren runt åtta. Men de låg så snällt så vi slog igång en film strax innan kl halv åtta. Fast and furious 7. Den är såååå jäkla bra!!!! Nu har vi slagit igång film nr 2, A-team ;) Aktion all evening ;) Får se hur länge jag håller mig vaken, har ju sett den här ett par gånger förr. Men den är bra!!!
Sista kvällen här. Trist! Det har gått föööör fort!!! Skulle gärna stanna några dagar till. Men har haft det riktigt bra!! I morrn efter frullen packar vi ihop oss o åker. Tar ju sin tid hem. Tog typ 6.5 timme hit me matpaus, en kisspaus o en omväg. Hoppas vi slipper det på hemvägen (omvägen alltså, matpaus är ju ett måste ;) ) Nu ska jag fortsätta kolla på filmen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar