måndag 14 december 2015

Vi hann!!!

Även detta år hann vi me julkorten. Phu! Hahaha! Vanligtvis brukar vi ha fotat för julkorten i slutet på nov, början på dec. Nu fotade jag i lör!! Eftersom de varit sjuka har det liksom inte varit läge. Men i lör ville de själva så jag fotade dom. De vart lite hursom, precis som det ska va ;) Så igår va jag upp på Fuji o lämnade in dom för framkallning o idag efter lucian åkte jag upp o hämtade ut dom. Vart klar för en liten stund sedan me o skriva på alla kuvert...

19 st även i år ;)

Mannen fick klistra fast frimärkena! Känns så skönt att de ändå vart gjorda! Tycker det är så kul o skicka då det är en enda gången på året man gör det. Likaså tycker jag att det är kul när man får julkort, det hör ju liksom julen till :)
I morrn ska de postas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar