lördag 19 december 2015

This day...

Jag tog en skön o välbehövlig sovmorgon till kl 10.15. När jag ätit frulle fick jag sms av mamma som undrade om jag ville följa me upp till Gränby. O jag o Patrik hade precis gått igenom dagen o kommit fram till att vi skulle åka en varsin gång upp på Gränby för att barnen skulle få slippa det (fördelen me o bo nära ;) ) då vi förstod att det skulle va sjukt mkt folk där o det är INTE kul för barnen, o inte för en annan heller, skulle sluta me att man gav upp o åkte hem tomhänt.
Så, jag o mamma åkte upp vid kvart i tolv o kom hem FEM timmar senare....

Solen sken, o det kändes precis som en vårdag... Skumt!!!

Det va som sagt sjukt mkt folk. Va nära på o ge upp o åka hem men ville inte tillbaka i morrn. Så kämpade på... En fika paus tog vi...

En kaffe latte o delade på en foccacia....

Nu är praktiskt taget alla klappar klara. Cassis är kvar, men den ska Patrik köpa i morrn. O så har jag en kvar till Patrik, men den köper jag på mån :) 
Handlade även lite på kvantum o passade på o köpa me grillat hem till middagen. Så när jag kom hem käkade vi. Barnen hade varit ute o lekt, o Patrik hade tvättat o donat! 
Nu är jag helt slut o sitter i soffan. Funderar på o börja slå in julklappar... Får se vad jag orkar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar