tisdag 15 december 2015

Nu ska det väl ändå gå

Barnen sover o jag har satt mig i soffan. Laddar om på nytt för en arbetsdag i morrn. Nu ska vi väl ändå få va friska!! Tim fick önska vad han ville till lunch idag, han valde endast makaroner...

O lite grönsaker såklart ;)

Jag hade liiiite mat kvar från igår....

Wokade grönsaker i satay o ris... O som jag sagt förut så äter vi ju på assietter här hemma jämnt, därför ser det ut o va så mkt mer än det är :P 

Efteråt byggde vi en massa pussel o spelade spel....

Han ville att jag skulle fota allt vi gjort ;)

Så himla mysigt o få sitta såhär o spela me honom <3 Han har ju inte haft jätte intresse för det men det kommer mer o mer! :) Sen vart han sååå trött. Så la oss i soffan en kvart innan vi åkte o hämtade Ida. När vi kom hem vart det mellis o fika :) Sen rullade em på. Jag plockade o donade lite här hemma så nu ser det så fint ut här såååå!! Barnen lekte på. Ida byggde lite pussel hon me. De konstruerade startraketer av toarullar som de tejpade fast på kläderna. Så himla fiffiga!! Tror de fick idén från barnprogrammet Miles från rymden ;) Ida är så otroligt smart o kreativ! Tim hakar såklart på ;)
Middag idag vart köttfärspaj...

En av mannens favvo!

När barnen hade lagt sig renskrev jag matnotan för i morrn. Det är ju verkligen sjukt mkt!!! Hoppas mamma är frisk tills dess då hon ska passa barnen när vi handlar. Skönt o va två då det tar sin lilla tid... Annars får Patrik åka sj. Inte en chans att min kropp klarar det helt sj...

Så, i morrn jobb 8.30-14.45, hämta barn, hem o fixa mat (blir kasslergryta o ris) o sen iväg o handla i två timmar, hem o packa upp allt vilket även det tar låååång tid... Jag kommer ju inte må alltför bra i morrn när jag lägger mig :/

I morrn väntas ytterligare ett samtal, ett som jag är 10 ggr nervösare för... Har ingen aning om vad jag ska säga o hur jag ska lägga upp det... Men det måste gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar