måndag 7 december 2015

En tidig kväll!

Sov typ inget alls på hela natten. Kom inte alls till ro o somna. Somnade framåt fem tiden o halv sex kom Tim in o låg vaken en timme... När han sedan började prata o ville upp fick han lägga sig i sin säng där han faktiskt somnade om. Skönt! De båda vaknade sedan strax innan halv nio ;) Jag hann me o ta hand om disken, starta o hänga en maskin me tvätt o förbereda en ny. O slänga ihop barnens kläder till förskolan. Vi åt en mysig frulle tillsammans. Skönt me en lugn start på veckan! Lämnade dom strax innan halv elva o for sedan till jobbet. Där va det lugnt, halva skaran me barn. Påbörjade ett bildspel till lucian efter lunch när typ alla barn sov. Sen rullade dagen på. Kom inte därifrån förren närmare halv sex o åkte då o handlade. Kom hem o va såååå hungrig!!! Mannen fick packa upp kassarna medan jag tog mig en dusch. Hann pussa o säga godnatt till Ida men Tim hade somnat redan strax efter halv sju... Trött kille <3 Vart en sen middag för mig o sen en kopp te...

Fryser så in i Norden!!! Har flera tröjor på mig, morgonrock o strumpor... 

Nu är jag riktigt trött så får bli till o borsta tänderna o gå o lägga mig. Ska bli skönt!!

I morrn är en "vanlig" dag. Alltså inget innan el efter jobbet. Utan lämnar barnen, jobbar, hämtar dom o så hem. Såååå skönt alltså!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar