lördag 26 december 2015

Sovmorgon delux

Sov till strax innan kl 11 idag :P Jag hade kunnat sova länge.. Jag kände mig så slut! Somnade iof inte förren efter kl 1 i natt. Men ändå...
Drog mig länge innan jag gick upp o vi käkade frukost kl 12. Haha! Fixade oss i ordning o sen åkte vi, Patrik lämnade mig på Gränby. Där även alla andra va. O så for han vidare till XXL för o lämna in skidorna o bindningarna för montering o vallning. Jag strosade runt o hittade lite saker på rean. 4 par trosor till mig o ett par super sköna mjukisbyxor ;) O en vinterjacka till Ida, hårspännen, gympa dräkt o ballerina skor.....

Inte den bästa bilden, men en super fin jacka :)


Ballerina dräkt o skor, så lycklig tjej! :D 

Allt förutom mina byxor o Idas ballerina skor va på rea :) Skulle kolla mer men orkade verkligen inte. För mycket folk!! Patrik kom dit o vi kikade runt lite men åkte sedan o hämtade barnen :) 
Kom hem o åt o sen hade barnen film mys me pappan :) Jag pratade me mamma i mob, så skönt o få prata lite själv me henne sen mormor gick bort. Vi pratade länge....
Barnen somnade rätt tidigt, de va trötta! Jag har röjt o fixat här hemma. Blir alltid så stökigt efter jul när alla klappar öppnats ;) Har oxå sorterat massa kläder de fått i olika högar o tvättat en maskin. I morrn ska det tvättas mer!
Sitter nu o väntar på att sällskapsresan 2 ska börja ;) Är så sent dock så får se hur länge man orkar kolla, men de är ju så roliga! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar