tisdag 8 december 2015

En liten sjukling <3

Tim vaknade flera gånger i natt. Patrik tog de två första gångerna, kissa o sen skulle han snyta sig. När han sedan kom in till oss vid fem tiden så kände jag att han va super varm :/ Tog öron temp i morse som visade 36.3, litar INTE på den. Så tog en annan o den visade 38.1. Stackarn!! Tre feberfria dagar fick han ha innan han vart sjuk igen :( Så han blir ju såklart hemma idag o i morrn.... Patrik får va hemma med honom då jag har lucia övning me hela förskolan i kyrkan idag (vi ska åka dit me kyrkans buss o öva lucia inne o grilla hamburgare ute) Så känner att jag behöver va me på det. Även i morrn blir Patrik hemma. Lättast så då jag annars ändå måste åka senast kl två för o förbereda till lucian (som vi har kl halv fyra) så då hade vi annars fått vabbat halva dagen var. Men nu kör han på idag o i morrn. Så får vi se hur han verkar, behövs det är jag hemma tors o ev fre!

Nu ska jag fixa klart mig! Då Ida är så pigg o sj vill gå så skjutsar jag henne till förskolan o så hämtar Patrik o Tim henne strax innan kl två :)

En gammal bild på Tim i hans förra säng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar