måndag 14 december 2015

Lucia redo!

Tim är feberfri fortfarande. Yey!!! Han ska få gå me på sitt lucia tåg. Det börjar kl tre. Så åker dit till kvart i tre så jag kan fixa Ida innan :) Allt här hemma är klart, vi har vilat hela fm. Sen åt vi lunch, el jag iaf, Tim har fortfarande svårt att äta så han åt bara några tuggor.... Tar nog ett tag för han o återhämta sig. Även om han är feberfri idag (o fortsätter så) så får han va hemma i morrn me. Mamma är snäll o passar honom då <3 Så får vi se om han kan gå på ons...
Jag har fixat fikat, ska bara brygga kaffet, o packa ner det sista. Har även gjort mig själv klar....

Lite julig vill jag va, så rött diadem (använder aaaaldrig det annars) o så vinröda lite glittriga benvärmare på tightsen ;) Klänning på oxå! 

Väntar ett samtal ca 14.20, såååå himla nervös, även om jag inte tror det ger nåt... Leds på detta... Finns det nån som kan hjälpa mig me detta tro.... Svårt o koppla av o fokusera på barnens lucia innan samtalet är avklarat... Tur det är innan så jag förhoppningsvis kan släppa det sen... Åtminstone under lucian... Kommer göra det för för älskar o se när barnen lussar!!! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar