måndag 14 december 2015

Nu håller vi tummarna!!!!

Tim va piggare igår kväll. Somnade ju sent o sen vaknade båda barnen redan kl 6.30 i morse *snark* Hahaha! Jag o mannen hade redan vaknat o va båda lika chockade att INGET barn låg inne hos oss :P Vi hann alla mysa lite innan mannen åkte till jobbet. Ida o Tim tittade på tv en stund innan de gick o bytte om. Ida valde en klänning jag hade när jag va liten. Hon vart sååå himla fin i den <3 Hon är ju såklart alltid fin men så kul när hon använder nåt jag har haft! :) Tim tog på sig sina tomtekläder men vart sedan sååå ledsen när han insåg att han skulle va hemma idag :( Han hade ju trots allt feber igår... Men när jag förklarat för honom att om han är feberfri hela dagen så får han va me på sitt lucia tåg, då åker vi dit tills dess. Annars får han bara följa me o sitta i knät o titta på Idas, då vart han gladare o tyckte det kändes bättre <3 Håller nu tummarna att han får fortsätta va feberfri!!!!! Han är dock lite seg men inte så konstigt efter att ha haft feber så länge... Efter frukosten ville Ida åka direkt. Hon förklarade att hon va så spänd o glad inför lucian idag o att det va därför hon somnade sent o vaknade tidigt ;) Klok unge!! ;) Så vi åkte o lämnade henne. Tim valde att stanna i bilen när jag va in me henne. Hon va så glad sååå!!! <3
När vi hade lämnat henne åkte vi till Willys för o köpa en lampa till ljuset Ida vill ha i handen. Men såklart va det slut :( Får jag inte tag på nåt får hon va utan ljus o hålla ihop händerna som en lucia brukar göra ;) Nu är vi hemma o ska vila lite jag o Tim. Behövs då han oxå somnade sent o vaknade tidigt....

Min söta tomtenisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar