onsdag 23 december 2015

Morrn!

Jaha, idag vakande barnen minsann tidigt. Igår fick vi väcka dom. Är det inte typiskt! :P 
Men älskar mornar när vi alla hinner mysa i sängen ett tag innan dagen börjar....
Just nu sitter jag i soffan...


Barnen leker på. De har svårt att bara ta det lugnt, det märks att de blir äldre o äldre då de blir allt mer uppspelta inför julen. Minns sj den känslan!
O Ida då, frågade i morse när hon kom in till oss: -Hur ska tomten kunna komma in i natt o lämna julklappar när ni låser dörren varje natt?? 
Ja, vad svarar man på det kloka unge <3 Finns ju liksom ingen skorsten här heller :P Jag räddade det me o säga att han har en magisk nyckel som han använder (fast det lät ju nästan lite läskigt oxå! Hahaha) 
Fick sms av min fina syster för en liten stund sedan. Det värmde så!!! Sånt betyder så mycket!!! <3

Nu ska jag ladda lite innan det är dax o beta av to do listan ;)

Damma
Bädda rent i alla sängar
Göra ugns omeletten
Duscha barnen
Till Gränby o fixa det sista (när mannen kommer hem)

Får se om jag gör/klarar allt detta. Måste lyssna på kroppen. Inge kul o ha föööör ont i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar