onsdag 1 juli 2015

På mitt jobb!

Idag kände jag att vi behövde lite miljö omväxling. Två dagar hemma räcker. Så bestämde oss för o åka till mitt jobb o hälsa på! Visserligen är det inga här just nu. Hahaha! De är i Uppsala i Pelle Svanslös parken. Men de kommer om ca 40 min :) O mina barn är så glada o har det väldans kul me en ny lekplats....

Bara en liten del av gården. Denna gård är stor! Så de har o pyssla me :)

Jag sitter o tittar på o njuter...

Nästan för varmt i solen.. Har satt mig en stund i skuggan nu :P

Här stannar vi kanske 1-1.5 timme till el nåt. Kommer iaf äta mellis. Ska bli kul o se hur barnen reagerar när Smulan barnen kommer ;) 

Känns skönt o sitta här o veta att man tränat gärnet i morse! Kan säga som så, de va så fruktansvärt jobbigt o ta sig iväg i morse. Kl 8.40 tvingade jag mig upp. Vart kommer denna trötthet ifrån?? Visst, det vart en sen kväll då jag ju tittade på den super spännande matchen, o sedan tog det sin lilla tid o somna... Men iaf. Smorde in barnen, klädde på oss, åt frukost o strax efter 9.30 åkte jag me dom till min mamma. Pratade där en stund o motivationen till o träna va i botten just då.... 
MEN den sjukgymnast som va där va så peppande o motiverande så det kändes så jäkla bra!!! Ökade på några vikter ytterligare o körde verkligen gärnet!!!! Svettig o slut åkte jag därifrån en timme senare... Älskar o träna där då de sjukgymnaster som är det är så grymma!! Det är verkligen som o ha en pt. Jag tränar alltså gratis me pt i 4 månader. Nåt jag tänker ta till vara på! Peppad åkte jag o hämtade barnen hos mamma, vart en kortis där för dom på drygt en en timme :) Åkte hem o käkade lunch. Barnen åt pastasallad o jag en tallrik yoghurt. Tog mig sedan en dusch o sen åkte vi hit! Glada o förväntansfulla barn. Nöjda barn = nöjd mamma ;) När vi kommer hem sen ska jag göra tonfiskröran som vi ska äta till våfflor (barnen äter sylt o grädde) Blir nog en bra dag detta! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar