onsdag 29 juli 2015

En fläng dag!

Tanken va att jag o Lisa skulle ta en promenad kl 9.30 i morse. Men jag vaknade me huvudvärk. O me tanke på denna dag gjorde jag bäst i o vila. Så låg i sängen o drog mig o gick upp för en timme sedan. Har nu fixat mig iordning o huvudvärken ligger där. Promenaden hade nog gjort att migränen brutit ut. Nu ska jag ta en tablett o hoppas på o slippa migränen. Strax efter kl 12 ska jag hämta mamma o skjutsa henne till Bålstad. Sen hem o ta bussen ner på stan. Till Ackis o lämna ett urinprov (för ett kommande neurolog besök jag ska göra där) o sen till barnmorskemottagningen hjärtat för o kolla blodtryck o sånt. O få/prata P-piller... Att det ska va så svårt o hitta några man mår bra av! :/ Så så ser min dag ut! Mannen o barnen ska göra köttbullar, mums! Jag äter ju inte köpta o nu när vi har så mkt köttfärs så ska de göra ett stor sats me egna köttbullar! Barnen är ju hejare på o rulla så ;)

Dax o ta en Naproxen då....

Hoppas du får en bra onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar