fredag 10 juli 2015

The rain keeps pooring down...

Tolv grader o regn, i mitten på juli, NEJ TACK!!!! Ge mig sommaren tillbaka!!!!!

Va på väg o skita i träningen i morse då jag har så ont. Men tog mig iväg o körde igenom hela programmet. Men nu är jag säker på att minst två revben sitter ordentligt låst :/ Min sjukgymn går på sem idag men har fått tid hos en annan där på mån. Ska "bara" härda ut helgen... Annars gick träningen bra. När jag kom hem lånade mamma min bil o åkte iväg till sin massör. Jag o barnen klädde på oss regnkläder o hämtade Anna o gick på en promenad i drygt en timme. Vi gick verkligen hela tiden. Imponerad av barnen!!

Det va kul o hoppa i alla pölar! :D


Tim kämpade länge o väl me o komma upp på denna sten. Det va halt o inte så smidigt me regnkläder o stövlar. Men efter att ha kämpat ett tag kom han upp! :D


Ida som älskar o plocka blommor!!


Tadaaaaa!!! Detta måste man ju bara ta kort på!


Mina älsklingar!!!! <3


Klart man måste åka rutschkana om man går förbi en ;)

När vi hade lämnat av en smutsig o blöt Anna, hehe, gick vi hemåt. Två tröttisar som gick låååångsamt då :P När vi kom hem åt Ida en hel pannkaka me sylt o grädde o Tim åt 8 plättar, me inget på ;) Sen va det sov dax för Tim. Han somnade vid 12.40 o sov 50 min, trodde han skulle sova längre... Jag åt lunch o mös me Ida medan han sov. Jag blir så fruktansvärt trött efter lunch. Då orkar jag typ inget!! Hur kan man va så här trött!!! Oh, solen skiner in!! Ett par sek :/

Om två timmar är mannen hemma. Yey!! Han har önskat oxfilé till middag, det får han minsann laga själv ;P 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o värktabletter för o försöka mota huvudvärken som är på ingående...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar