måndag 27 juli 2015

Öland lördag

Vi vaknade till inte så fint väder, så jag började med morgonen med en promenad längst stranden o hamnen. När jag nästan va tillbaka till tältet öppnade himlen sig, skulle det bli som våra tidigare tält semestrar - regn??! Men vi trotsade det o klädde på barnen galonisar o stövlar o gick till stranden där de lekte. Åt sedan lunch o jag o Tim somnade o sov i två timmar :P Ida va me Patrik o Stefan o fiskade lite medan. När vi vaknade sken solen så det vart en em på stranden utan regnkläder ;)

Min promenad längst strandpromenaden....


O i hamnen ute på piren....


Stranden i galonisar...








O utan galonisar...









Även denna kväll vart det såklart grillat. Barnen somnade varje kväll mellan 20-21 o vaknade mellan 8-8.30. Så skönt! Jag va inställd på tiiidiga mornar då man sov i tält o det blir ljust så tidigt. Men de sov verkligen hur bra som helst i tältet :D O vi är sååå nöja med tältet! Nästa år blir det nog två veckors tältande ist för en ;) Tack o lov för vädret som va me oss!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar