torsdag 2 juli 2015

Mysig sommarkväll...

När jag kom upp på Gränby gick jag in på Lindex o köpte fler par trosor till Ida. Köpte även två par linnen åt henne. Hon är så himla varm av sig o har bara t-shirts. O även om hon är en klänning tjej så tycker hon oxå om o ha shorts på sig. O då är det skönt o ha linne :) Hittade även en smink väska åt mig! Kunde inte låta bli att gå in på skopunkten heller. Kom där ifrån me ett par fina sandaler ;) Bilder kommer! Sen vart det bolaget. En Box rosévin. Fanns inte det jag skulle ha så chansade o tog nå jag inte hade en aning om el ens hört talas om.. Va ju visserligen nytt ;)


Vart även en flaska rosé, nåt jag druckit förut... Nu börjar det fyllas på i vårat vinställ ;) Köpte me mig sushi o cyklade hem! Väl hemma hade barnen precis lagt sig. Men Tim somnade ändå inte förren halv nio.. Jag tog mig en dusch o sen satte sig jag o mannen oss ute o åt....

O det nya rosévinet va riktigt gott! :)

Vi sitter ännu ute o bara myser o pratar...

Härliga sommarkväll!!!!! Hoppas detta fortsätter...

Snart en vecka kvar tills mannen går på sem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar