söndag 26 juli 2015

Middag + bio

Medan Patrik lämnade barnen fixade jag mig iordning...

Mitt hår har blekts extremt av solen, i höst blir det en färgning!

När Patrik kom hem drog vi ner på stan. Åt på Dragon Palace....

Jisses va mätt jag vart! :/

Det va sedan 1.5 timme kvar tills filmen skulle börja så vi knatade runt lite. Men det regnade så vi gick sedan till Filmstaden o satte oss. O sen vidare till spegeln där filmen gick....

En helt ok film ;)

Kom hem för en timme sedan o har duschat o nu har jag skickat en massa kort (typ ca 60 st, haha) till min mail så jag kan öppna dom på datorn o skriva ihop ett inlägg om våran sem. Orkar aldrig skriva om den på mobilen :/ haha! Får se om jag orkar knåpa ihop ett inlägg i morrn! 

Nu blir det till o slö titta på tv lite innan det blir sov dax....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar