onsdag 29 juli 2015

Äntligen i soffan!

Phju vilken dag! Men skönt att jag fick det gjort! Skjutsade mamma fram o tillbaka till Bålstad (ja, lämnade ju henne där) det tog två timmar. Hem o hann säga hej till syrran som va här o sen tog jag bussen ner på stan. Provtagningen va öppen till 15.30 o jag kom dit me andan i halsen kl 15.15. Kom in precis halv o tog blodprover. Gick sedan till barnmorskemottagningen hjärtat där det va många på drop in. Men gick hyfsat snabbt o jag fick träffa en väldigt trevlig barnmorska. Ska berätta mer om besöket sen, men ser ut som om det blir en del läkarbesök i höst... Inge allvarligt, men nåt som misstänkts ett tag. Efter det for jag hem, va hemma strax innan halv sex. Då stod middagen på bordet :) De super goda köttbullarna. Mums!!!!
Sen har kvällen rullat på. Mös me barnen...

Ida satt o skrev ner 18 namn, alla i närmaste familjen (hund o katter me såklart ;) ) jätte duktigt!! Hennes o Tims namn kan hon utantill. De andra skriver jag ner o hon skriver av. Super impad!!! :)

Drog iväg till Willys en sväng o nu sitter jag alltså här i soffan. Barnen har nästan somnat o jag o mannen ska ha mys kväll :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar