lördag 4 juli 2015

Ingen fantasi!

Ibland har man bara inte nån bra rubrik :P Denna dag då.... Började med sovmorgon till nio. Efter frukosten gjorde vi oss iordning o åkte iväg. Jag köpte mig tre klänningar, super sköna o fina :) O ett par korta svarta leggings. Sen till kvantum (igen, hahaha) handlade till kvällens grillning. Sen hem o åt lunch o packade mellis o grejor. Sen tog Ida o Patrik bilen till storvad. Jag svirade om till träningskläder o skor o la Tim i vagnen o GICK dit. Det ni! ;) Han va så trött o me tanke på att vi skulle ha middags besök ville vi att han skulle orka kvällen. Han somnade precis när vi kom fram o vaknade redan efter 20 min....

<3

Men det räckte ;) Träffade Stefan m fam där o va väl där ca 3 timmar innan det va dax o åka hem o fixa till grillningen. Hade en väldigt mysig o trevlig kväll. Barnen hade skoj! :) Det vart en seeeen kväll för dom, de kom i säng vid halv tio. Nackdelen är att de inte sover längre på morgonen... Men ibland får man va lite tokig ;)

När de hade åkt hem slog jag o mannen oss ner ute o gick igenom semestern mer detaljerat. O kollade igenom lite camping grejor...

Så mysigt! :)

Men nu är det hög tid o gå o soooova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar