måndag 27 juli 2015

Skara sommarland dag 2

Eftersom mannen är borta passar jag på o låna hans dator o gör ett blogg inlägg ;)

Vi vaknade till klarblå himmel på torsdagen. Åkte först till min kusins sommarstuga i Skövde o lämnade vårt kylskåp o åkte sedan tillbaka till sommarland. Där mötte vi upp Camilla o Richard. Så de spenderade hela dagen där med oss. O det är jag glad för. Vi hade riktigt kul o Ida ville åka allt i karusellväg som hon fick, om o om o om igen. Jag älskar o åka det jag me men får så sjukt illa :( Som tur va kunde Camilla o Richard åka massa :) De åkte även lite me Tim. Sen badade vi o efter det åkte vi mer. Det va en varm dag när solen va framme o lite kyligare när den gick i moln, så tröjorna åkte av o på. Men färg fick vi kan man ju säga ;) Vi stannade nästan till 18.30, o då va det inte bara trötta barn om man säger så :P Camilla o Richard åkte hem o vi åkte till Skara o köpte med oss pizza hem till stugan. Barnen somnade i bilen men vaknade när vi kom till stugan. De åt o la sig sedan, de somnade snabbt trots vilan i bilen. Jag o Patrik somnade inte långt efter....
Så himla nöjda me dagarna i Skara, kunde inte ha haft det bättre!!!

Lucky girl! Det första Ida gjorde när vi kom in i parken va o vinna denna ;)
När vi sedan ville att hon skulle spela på chokladhjulet oxå svarade hon: "Nej tack, jag orkar inte äta mer" Hahaha! Självsäker tjej ;)

Fritt fall åkte Ida sj sååå många gånger!


Ida o Camilla. Denna åkte även jag me henne. Den gick runt runt o högt :/


Ida o Camilla. Denna snurrade galet fort!!


Ida o Camilla. Den här klarade jag oxå av att åka :)


Patrik, Tim, Ida o Richard. Ett skepp som jag inte klarade av, men Tim åkte många gånger me Richard! :)

Tim flyger flygplan sj :)


Här kör han, o Patrik sitter bakom ;)

Även dag 2 skulle vi såklart åka tåget!

:)


När vi gick till bilen....

Sååå trött <3


En till tröttis <3

Det som va så skönt va att det va lagom me folk. Man brukar få köa lääänge till det mesta, men inte nu :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar