onsdag 8 juli 2015

O regnet det öser ner...

Bläää. Nu får det räcka me regn!!! Vi vill bada o va ute i solen!!!
I morse vaknade Tim FÖR tidigt, strax efter halv sju... Snaaaark!!!!! Ida kom in till oss vid kl 8. Vi käkade frukost o sen hann jag dammsuga innan mamma kom för o passa barnen. Jag åkte o tränade. Det gick mkt än jag trodde det skulle göra. När jag kom hem gick mamma hem. Sen rullade dagen på med lunch, tvätt, dammning mm. Nu är det så fint sååå här hemma!!! Jag lyckades få Tim o somna kl två (välbehövligt!) han sov en timme. Medan han sov satt Ida o rita o pyssla o vi tog tag i pyssel hylla som va ett bombnedslag me teckningar ÖVERALLT!!! Men nu är det fint, el ser iaf ut som det ska....

STOR skillnad mot hur det såg ut innan!

När Tim hade vaknat hade vi busfest ett tag, som barnen skrattade!!! Sen medan jag fixade middagen så va barnen ute o lekte....

Det va skoj me geggamojja!!!!

Sen va det dags o äta. Idag vart det tacofisk o ris. Majs, broccoli o gurk o morotsstavar! Det gick hem hos barnen! Förutom broccolin ;)
Nu sitter vi i en soffa som är ren o fräsch! Dammsög den grundligt! Nu ska vi mysa fram till läggdags för barnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar