tisdag 7 juli 2015

Ändrade planer...

Vaknade efter ett skit natt (Tim va vaken flera timmar! :/ ) o kom upp till tjocka gråa moln :( O en väder prognos som inte såg alls nå rolig ut....

Vart tog sommaren vägen? :((

Så vi bestämde oss för o ställa i tält semestern. Så jäkla trist, hade verkligen sett fram emot det... Men noll sol chanser o mkt regn o blåst kändes inte spec lockande... Barnen vart såklart ledsna. Men när jag sa att vi skulle till Leos vart de gladare ;) Så Amanda kom hit o så åkte vi till Leos när de öppnade. Drygt 3.5 va vi där. På fm va det väldigt lugnt, även under lunchen. Sen kom det mer folk. Vi lekte, käkade lunch, lekte, fikade o lekte en liten stund till. Sen va barnen trötta. O vi me ;)









Min lunch. Bakad potatis me skagenröra :) Så gott!! Men väldigt mättande, fick lämna lite...

Kom hem vid två o sedan dess har vi vilat i soffan. Både jag o Tim är helt slut efter natten... Men om 10 min stängs tvn av o jag måste komma på en middag...

TACK Amanda för sällis idag!!! Sååå mysigt så!!! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar