tisdag 28 juli 2015

Vad an denna trötthet?!

Visst, det har blivit många sena nätter o jag blir så trött av det. Igår tittade vi på film till kl 1. Kom i säng närmare halv två. O precis när jag somnat kom Ida in, sen hade jag jätte svårt o somna om o sov kasst hela natten... Att det inte verkar bli nån sommar gör det hela inte bättre precis. Knappt badat nåt än, förra sommaren badade vi heeeela tiden! Så trist detta! O kommer värmen gör den det när jag börjat jobba igen. Ne, tummen ner för denna kalla sommar alltså :( Jag sov till runt halv tio i morse. Men ligger nu här i sängen igen...

Påbylsad o fryser... 15 grader ute...

Barnen vill till fjärilshuset idag. Jag har inte lust me nåt. Men i morrn ska jag skjutsa min mamma till Bålstad efter lunch så då kan vi inte åka iväg på nåt. Så får se om vi orkar åka till fjärilshuset efter lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar