måndag 6 juli 2015

Sen frulle!

För drygt 2.5 timme sedan vaknade vi o sedan dess har jag lämnat barnen hos deras farmor, tränat, tagit en promenad...

Regnet föll på mig men det va rätt skönt!

Sitter nu o äter frukost...

En rejäl efter träning frukost, kommer inte få i mig allt! Hahaha!

Jag vaknade till vid 7.30, mannen hade åkt till jobbet o barnen sov. Vart förvånad då Tim somnade 18.30 igår! Han kom in strax innan kl 8 o Ida nästan 8.10. Det tycker jag är lagom när man har sommarlov ;) Vi skulle ju åka kl 8.30. Men vi mös i 5 min sen gick vi upp o klädde på oss o packade me frukost mackan till farmor :) Så vi hann i tid i lugn o ro. Träningen fick bra! Har nu fått tränings tips på hur jag kan göra många övningar hemma när de har stängt på gymmet i tre veckor. Kom hem, tog mig en promenad o sitter som sagt o äter frukost nu. Sen blir det en dusch innan jag ska börja packa lite... Vädret känns ju inte så lovande inför morgondagen dock :( Sen ska jag hämta barnen vid kl ett. Min tanke först va att vi skulle ha åkte o plockat jordgubbar vid Ulva, men inte när det regnar :( Annars hade det varit perfekt väder för det! Nu blir det inne mys. Packa, o lite städning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar