söndag 12 juli 2015

En knasig dag

Jag o mannen sov till kl 11 i morse :O Vart lite chockad! Haha! Kollade klart på de sista 20 min av Fast and Furious då mannen somnade igår kväll :P Åkte sedan o hämtade barnen, hade då inte ätit nå frukost... Tim va trött när vi hämtade dom så när vi kom hem ville han sova innan han åt lunch. Han somnade snabbt! Ida åt lunch o jag o Patrik frukost, kl 13.30! Hahaha! När Tim sen vaknade åt han lunch o efter det åkte vi till Ulva för o plocka jordgubbar. Vet inte hur jag/vi tänkte men det vart 3.8 kg!! :O 

Mums!!!


De viktigaste personerna i mitt liv <3

När vi kom hem lekte barnen ute. Jag fixade en krämig jordgubbspaj....


Patrik grillade åt han o barnen, jag va fortfarande mätt. Sen fikade vi ;) O sen fortsatte barnen o leka ute. Cyklade, klättrade, blåste såpbubblor o busade! :) Jag o Patrik fortsatte me listan på vad som ska me på semestern. Barnen hann me lite tv mys innan de la sig strax efter 20. Sj försöker ja få ordning o camping kaoset. Det är grejor överallt, i vart enda hörn! Men i morrn påbörjar vi o packa ut allt i bilen, ska bli skönt!

Det är en full späckad dag i morrn! Jag har träning kl 10, sen ska vi åka o fixa pass till barnen. O till sist åka ut till Stavby o hämta takboxen!

Patrik ska spela i kväll. Vilket han inte gjort på måååånga veckor! Jag funderar på om jag ska titta på nån film el gå o sova tidigt! Dock inte så lätt när man sovit länge o drack kaffe för två timmar sen :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar