fredag 10 juli 2015

Strosa runt lite...

Åkte upp till Gränby vid halv sex o kom hem strax efter halv åtta... Började faktiskt me middag i lugn o ro :P

En fetaost o spenat paj. Jätte god va den!!

Sen gick jag in på Intersport. Köpte ett par McKinley shorts till mig :) Hittade även ett par skor till Ida. Som hon ska ha lite mer som höst, hon ska få prova dom i morrn så får vi se vad hon tycker :) Gjorde värsta fyndet me dom. Det va halva priset på dom, ord va 249kr så de skulle kosta 125kr men när hon slog in dom gick dom in för 99kr, inte mig emot ;) Köpte även en till vattenflaska till träningen. Gick sedan in på Apoteket o laddade upp me värktabletter ;) O in på Kicks o köpte ett fransk manikyr set som jag ska måla på i kväll! Till sist, kvantum. 

Nu funderar vi på hur vi ska spendera kvällen... I morrn har vi planer, bara jag o mannen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar