lördag 11 juli 2015

Jag är klar!

En timme o en kvart kvar tills vi ska cykla till Gränby o hoppa på bussen! Hoppas på en mysig o rolig dag till sjöss me mannen :) Patrik åkte iväg me barnen för en timme sedan. De skulle först förbi deras farfar en sväng o sen skulle han åka o lämna dom hos farmor. Jag har tagit mig en dusch o fixat klart mig....

Detta får duga ;)

Skönt med tid tillgodo o kunna sitta o andas ut, el ja, en maskin me tvätt ska ju hängas förstås.... Skulle såååå gärna velat haft en energi dryck just nu... Är inte sugen på kaffe (drack det för nån timme sedan) skulle vilja ha nåt kallt... Men vågar knappt dricka för då måste jag väl på toa direkt på bussen :P Solen tittar fram allt mer, yey!!!! :D Hoppas detta blir en bra dag!!!

Hoppas du får en bra lördag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar