måndag 13 juli 2015

Snaaart!!!

Åker vi iväg på våran semester! :D Taggade barn o taggade föräldrar! ;)

Denna dag började me att barnen som till strax innan kl 8. Underbart! Tycker att de kan vakna tidigast kl 8 nu när det är sem, gör inget om de skulle sova lite längre än så heller ;) Vi käkade frukost strax innan halv tio o kl tio va jag på träningen....

Kände mig så osugen (ville mysa i soffan me resten av familjen ju!!) o otaggad. Men det gick riktigt bra! Fick öka mina fjussiga 2 kg's hantlar till 10kg!! :O det ni!!! ;)

När jag kom hem där ifrån vart det en dusch, o så käkade vi lunch. Sen åkte vi till polishuset för o fixa pass till barnen. Det va nr 701 när vi kom dit o vi fick nr 734!! :O Men efter 45 min va vi helt klara o kunde åka vidare! Det gick iaf jätte bra o fota barnen :) Vi åkte ut till min bror där Patrik fixade me takboxen o jag o Cassi hann få prata lite medan barnen lekte på...

Sötisarna, som är födda -11, -12 o -13 ;) Visserligen är Isolde född i okt så det blir ca 2.5 mellan henne o Ida o 1.5 mellan henne o Tim. Men det är inte mkt när de blir större! :)

Strax efter kl tre rullade vi hemåt. Barnen åt sen mellis, Patrik va iväg o fixa en skruv till takboxen o jag donade lite här hemma. När Patrik kom hem va han ute med barnen medan jag lagade middag. När vi hade käkat drog jag till Gränby. Fick lämna tillbaka Tims gympaskor som sömmen redan hade släppt på (efter 2.5 månad) på Stadium. Köpte ist en annan modell men de va för små :/ O de fanns inte i en större strl. Så i morrn ska de lämnas tillbaka o jag måste hitta liknande. För tror de är de bästa för honom. Handlade några saker på kvantum o for sedan hem. Här hemma hade vi besök av Stefan, Towe o Ella. Barnen lekte på o kl hann bli mkt. Hon va närmare kvart i nio innan barnen kom i säng! Sen har kvällen rullat på o det har pysslats me det ena o det andra....

I morrn är det packa, packa o packa som gäller. Allt ska ut i bilen, ja typ allt ;) Städas o bäddas rent ska oxå göras. O ev ska vi iväg på middag ;) *hoppas hoppas*

Spela lite kort på mobilen o sen sova! Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar