fredag 3 juli 2015

Godkväll i högsommar kvällen

Filmen är slut o såklart kom det många tårar. Passar på o se sånna här när mannen inte är hemma ;) 
Denna dag då. Började me o lämna barnen hos mamma vid halv tio. Hade tid hos sjukgymn kl kvart i tio. Två revben som klickade men väldigt lätt (de klickar i o ur lite då o då) men hon sa att jag är mkt bättre i muskulaturen o mjukdelarna. Så det känns skönt! Gick direkt upp till gymmet o jisses vad svettigt det va o tungt! Träningsvärken från i ons sitter i...

Trots värmen, i did it!!!!

Efter träningen åkte jag o hämtade barnen som va ute o lekte me mormor :) Vi åkte till Rusta o skulle ha parasoll o parasollfot. O hittade det....

Det ser lite fjuttigt ut men räcker för oss :) o det är tiltbart! 

Sen hittade vi ju sparkcyklarna oxå ;) Efter det åkte vi till Gränby. Åt lunch o handlade sedan lite på kvantum. Rätt skönt o komma in i kylan lite. För jisses va varma vi va!!! När vi kom hem packade vi in o upp allt. Parasollet va enkelt. Sedan fyllde vi poolen o vattenbanan o va ute kanske 1.5 timme. Sen va vi trötta o föööör varma så tog ett brejk o gick in o la oss på soffan o slog på en kort film. Vaknade till av att mannen kom hem redan strax innan kl fem. Trodde först jag sovit till halv sex :/ Men fixade middag till mig o barnen. O sen gick vi ut igen o va ute till sju. Underbart!!!!!

Jag har även hunnit me o röja det stökiga köket o vardagsrummet. Sånt kommer ju lite efter när det är sommarlov o spec så här varmt! Men nu är det fint, tills i morrn ;) Har även tvättat tre maskiner o rengjort badrummet. 

I morrn ska jag ev åka o köpa nåt som Patrik tycker är heeeelt onödigt... Sen blir det till o åka o bada o efter det väntar grillning me Stefan, Towe o Ella. En lördag o se fram emot me andra ord! :)

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar