tisdag 7 juli 2015

Give me some more sleep!!!!

Ännu en em som gick i seghetens tecken... Vad är det med oss, vi är sååå trötta!!! Kanske beror på att man gått in i ett semester mood ;) Tom träningen känns extremt tung. Slängde ihop spagetti o köttfärssås till mannen o barnen. Sj tog jag mig en dusch o la mig i sängen o sov 1.5 timme :P När jag kom upp hade precis barnen lagt sig. O till min glädje hade dom, me assistans av Patrik, röjt upp o undan i deras rum. ALLA, o då menar jag verkligen ALLA leksaker o grejor låg huller om buller på deras golv. Gick knappt o komma in! O det är hög tid o dammsuga. O nu vet jag vad jag gör i morrn efter frullen ;)
Ligger nu i soffan o slö tittar på tv....

Ist för en tråkig selfie kör vi på en såååå rolig!! El inte! Hahaha!

I morrn är det träning kl 10 som gäller. Giv mig styrka o motivation!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar