tisdag 14 juli 2015

Dan före dan...

Phu, vilken dag! Skulle ägna den åt packning o sen ev middag hos mamma o pappa. Vart inte riktigt så... Först sov barnen länge. Ida till 8.15 o Tim till 9.15, helt otroligt! O såååå skönt!! Efter middagen drog jag o Tim upp på Gränby. Lämnade tillbaka de vita adidas skor jag köpte åt honom igår o hittade ist svarta, en strl större, på ett annat ställe. Sån himla tur!!! Dessa ska va kanon för barn som nöter ut sina skor i tårna...


Dom jag har köpt till Tim har kardborreband ist för snören såklart ;)

När vi kom hem körde jag in på gården o Patrik började städa ur bilen. Jag skulle till o börja packa då jag fick samtal av en vän (vi kan säga vän då hen vill va anonym, men vän är hen oxå iof, men men) så fick ta bilen o åka iväg. Det resulterade i att jag o bilen vart hemifrån i fyra timmar!! Så inget kunde göras under den tiden. För mig fanns inget alternativ än att ställa upp. KAN jag så gör jag självklart det. De runtomkring mig betyder ALLT! När jag kom hem strax efter fyra va det bara till o sätta igång me packningen, ut me allt i bilen. O trots att vi har takboxen så är det verkligen överfullt! INGET mer går in! Hahaha! Vi har packat o donat sen jag kom hem. Avbrott för middag (jag va hungrig som en varg då jag inte hade ätit sen frukost) o så dör att lägga barnen. Trots att de sov så länge va de jätte trötta. Men de somnade sent igår o sen har de varit ute hela dagen idag. La dom i tid då vi ska upp så tidigt. Tim somnade innan halv åtta o Ida strax efter. Himla skönt! I morrn ska vi sitta i bilen kl 7. Frukosten tar vi på vägen ;) Två dagar på skarasommarland o övernattning i stuga väntar :D Sen på fredag drar vi vidare, till Öland!! :D Tror inte jag hinner me nån morgon bloggning i morrn :P 
Nu är det som går o göra i kväll gjort. I morrn bitti ska mackor bres o frukosten ska ner i en liten kylväska, täcke o kuddar ska packas ner o alla andra kylvaror ska ner i vårat lilla kylskåp :) Sen rullar vi ;)

Nu ska jag slö titta på Die Hard nån timme o varva ner lite innan det är sovdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar