söndag 24 augusti 2014

Oj så tomt det vart..

Patrik är iväg o skjutsar barnen till deras farmor där de ska sova. Ledig dag me farmor väntar dom i morrn. O det va bra, Tim är rätt snorig så han behöver va hemma i morrn. O vill/orkar inte farmor ha dom, hon vill nämligen INTE bli sjuk då hon börjar jobba nästa vecka. Förstår henne!! Men just nu är det snorigt vilket det ju kan va i veckor på de små... Hoppas de håller sig piggare än vad jag är... 
Kl tio i morse gick ju Ida upp till Jonna o lekte, Tim fick mysa sj me mamma o pappa <3 Vid halv tolv kom hon ner då Jonna skulle sova lite. Tim o Patrik sov båda två. Medan plockade jag, dammade o rengjorde badrummet, fick lite assistans av Ida :) När Tim vaknade åt de lunch o sen gick dom o Patrik ut o mötte upp Jonna o Lisa för lite utelek. Några minuter senare kom de alla inspringandes för o sätta på sig regnkläder då regnet öste ner ute... Sen ut o fortsatte leka :) Jag dammsög o gjorde klart resten. Skulle ju sätta mig o bläddra i en tidning men då dök mamma o pappa upp. Så vi satt o tog igen en veckas prat ;) Lite uppdatering. Sen när barnen kom o lekte här utanför gick vi ut så de fick hejja på mormor o morfar. De fick fina stenar från Greklands strand o en varsin leksak....

Ida tycker Askungen ser ut som Tingeling, så hon vart överlycklig :) O Tim älskar ju bärgarn!!!

När vi kom in fick barnen middag o jag packade ihop deras grejor... Men nu känns det alldeles för tomt här hemma :( Det gillas inte!!!! Älskar att ha mina bustroll hos mig!!!! O nu ses vi inte förren en snabbis på tis morgon...

Nu ska jag fixa min o mannens middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar