fredag 15 augusti 2014

Ska man...?

Är så himla sugen på o baka!! Nu när Tim vilar satte jag mig me Ida i soffan o tog mig en kopp kaffe o bläddrade i denna...

Finns sååå mkt gott!!!!

Vart sugen på o baka dessa...

Vete sjutton om jag orkar idag dock :/

Mår fortfarande halv kasst :( Har städat hela fm. Plockat, dammat, fixat disken, tvättat flera maskiner, bäddat rent i rengjort badrummet. Phu!! Gjorde tvärtom idag. Brukar alltid börja me o dammsuga, men det har jag inte ens gjort än! Barnen har lekt så himla bra o drog fram en massa saker... Får se om jag drar av efter Tim har vaknat, annars får det bli i morrn ;)

Isadora kom för en liten stund sedan. Hon o Ida sitter o myser o tittar på Disney junior kanalen (så glad att vi skaffat den, haha!) 
Nej, ta o väcka lill killen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar