tisdag 5 augusti 2014

I did it!

Strax innan kl 6 tog jag mig ut på en promenad! Trött va jag...

Men det va underbart skönt ute! Lagom o gå i 20 grader....


O underbar utsikt med solen ovanför trädtopparna...

När jag gick upp snusade resten av familjen vidare... Barnen i sina EGNA sängar HELA natten! Helt otroligt! Att vakna o inte ha sovit som en kratta me barn i sängen o få gå upp i lugn o ro va riktigt skönt! Även om det oxå va extra lockande då o ligga o dra sig en stund till ;) När jag kom tillbaka från promenaden sov de fortfarande! Fixade i ordning frukosten o hoppade in i en kall o skön dusch. När jag kom ut hade resten av familjen gått upp :) Vart lite kram kalas o mys innan jag brummade till jobbet...

Utsikten på landet :)

Har rast just nu, fast det bara är ett par timmar kvar tills jag slutar.... Det är stekhett även idag... Phu! Sägs att sommaren ska vara till oktober! Me löööv!! Om inte annat så håller ju sommaren faktiskt på augusti ut, minst!!! Är första gången på över tre år jag faktiskt gillar sommaren. Har, sen ja varit gravid me Ida, inte gillat värmen så värst. Men nu så! :) Behöver ju inte va 35, men 25 ;) Nej, dax o återgå till jobbet om ngr min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar