måndag 4 augusti 2014

Det gick ju bra det ju!

Trots att jag gick upp så tidigt är jag inte totalt slut, ÄN! ;) Lite små seg men det beror nog på värmen... Dagen gick iaf bra på jobbet. Hämtade barnen hos mamma o pappa vid halv två o när vi kom hem fick barnen en varsin isglass. De va/är helt slut av värmen!! Sen målade de lite :) O sen va de jätte hungriga o åt mååånga mackor till mellis! De åt dåligt både till frukost o lunch så. O middag blir det nog inte förren närmare kl 18, så det gjorde inte så mkt. Glad för det dom äter! Vi fuskade o de fick fika till en film :/ Men det är så varmt i köket att det knappt går o sitta där! Medan de satt där passade jag på o träna... Phu! Men värmen ska inte hindra mig ;)


Går ju inte o va på våran uteplats nu när det är så varmt, det är 41 grader där o vindstilla! Så har hällt upp ett svalt bad åt barnen inne i badkaret där de nu plaskar o roar sig, o svalkar av sig! Det behövdes! Sen ska jag ta mig en KALL dusch ;)

Idag kör vi på hemmagjorda grillade hamburgare till middag. Mums!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar