onsdag 27 augusti 2014

En bra lämning!

Lämnade barnen strax efter kl nio i morse. Skönt me en lugn morgon. Satt me Ida medan de åt frukt o sen me Tim. Lämnade en Ida som skrattade o va glad! Härligt!!! :) Tim hittade en lastbil ute som han roade sig me :) 
La mig i soffan när jag kom hem, va helt slut! Sen har ja nu vilat i sängen ett tag. Men kroppen mår inte bra av att ligga så mkt alltså! Men vad ska man göra när man inget orkar... Ringde o sa att jag blir hemma i morrn me. En pigg dag hemma gäller ju även oss vuxna, o det har jag inte idag.. 

Uj så man ser ut :/ 

Fortfarande ont i halsen o det kittlas o jag hostar. Får ta bricanylen varje dag... Svettas så fort jag gör nåt... Tror inte jag har feber idag, måste va nå virus i kroppen som gör att jag mår såhär! Ska hämta barnen kl två lovade jag dom. Blir en kort dag för dom (denna onsdag som annars är en monsterdag) men jag vilar allt jag kan när dom inte är hemma. Gör inget annat än o ligga i sängen el ligga/sitta i soffan. Så orkar jag bättre när de kommer hem :) Lovade att vi skulle titta på en film tillsammans, Peter Pan den tecknade dårå. Den är barntillåten men de tyckte den va lite läskig sist o ville inte kolla. Så tänkte jag skulle kolla me dom. Men vill de inte el tycker den är läskig igen får den ligga i lådan ett tag till :)
Nu ska jag knåpa ihop lite lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar