fredag 8 augusti 2014

Löööööve this days!!!

Det gick bra o lämna sakerna på förskolan. Mkt nya barn... Men det gick bra! De lekte på o cyklade o lekte i sandlådan en stund innan vi knatade hemåt. Ida cyklade o ja o Tim gick. Ida är en hejare på o cykla alltså! :D

När vi kom hem vart det till o fylla upp poolen så de fick ta sig ett dopp! In o fixade lunch, åt, Tim sov en timme, hehe! Jag slumrade 15 min. Sen har jag plockat o gjort fint här hemma. Barnen byggde först me pussel o sen me lego :) När ja va klar gick vi ut o åt mellis o sen badades det o lektes i nästan två timmar ;) Nu är vi återigen inne. Jag har duschat o ska snart fixa middag till barnen. Sj tr. jag mig fil o flingor. Räcker när vi ska äta kräftor senare. O så är jag inte vrålhungrig då heller ;) Men barnen äter nog inte kräftor, de ska såklart få smaka, men de behöver nå stadigare i sig!

SNÄLLA SNÄLLA pappa handlade det som behövde o kom hit med det...

Är två lådor färska kräftor :D O lite hattar o dyl, det bara måste man ju ha på kräftskiva!! ;)

Skönt att vi slapp iväg till affären! TACK pappa!! Nu om knappt en timme kommer mamma o pappa hit. Då ska det dukas ute på våran gräsmatta (tack o lov att vi köpte så stort utebord!! :D ) lanternor, lyktor, dukar mm. Blir nog bra det här!! O nu ringde brorsan o sa att de kommer oxå :D Ska bli så kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar