torsdag 28 augusti 2014

Nu är det dax!!

Att få i sig lite kaffe!!

Kaffe o smörgåsrån!

Är glad att jag, trots att jag varit dålig i en vecka nu, lyckats sköta kosten. Det är sååå lätt när man blir sjuk att man skiter i den o äter det man vill o får i sig. Men jag har lyckats!! Att jag inte kunnat röra på mig o träna har ju gjort sitt oxå. Då vågar jag inte fuska me kosten, då blir jag noggrannare. Längtar sååå till mina promenader o träning. Perfekt väder för promenader ute nu. O här sitter jag o inte kan göra nåt!! Surt!! Trodde faktiskt att det skulle börja vända! Är inte lika sänkt som i mån o tis, men orkar fortfarande inget... Vi som har roligheter inplanerade i helgen som jag längtat till!!!
Aja, ta dag för dag.... Tycker synd om Tim som vill ut o leka o så orkar inte jag o Ida... Men kunde ju inte skicka han till förskolan bara för det, när han ville va hemma. Vi ska nog lösa det. Om Ida inte orkar kanske jag kan bädda ner henne i vagnen el nåt. Funderar på om vi skulle gå till Willys i em o köpa lite frukt. O så får vi lite frisk luft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar