onsdag 6 augusti 2014

En underbar kväll me min älskling!

Jag ORKADE!!! Impad av mig själv!!! Vi cyklade ner på stan, åt på hamnpaviljongen, sååå god mat!! Tog lax med färskpotatis o skagenröra. Yammie!! O ett glas vitt ;)
Efter det drog vi vidare till O'Learys för bowling. O jisses så varmt det va! Haha!! Svetten rann! Men oj så kul vi hade :D Jobbigaste va ju faktiskt o cykla hem sen :P Men hemma är vi nu :)
Min outfit för kvällen (en suddig bild då ja hade lite bråttom :/ ) 

Mina nya byxor, ska fixa en bättre bild på dom ;) Äääälskar dom!!!

Är så glad att vi tog oss tid till den här kvällen trots att vi jobbar i morrn...
O veta att mina små har det bra hos deras mormor o morfar! Men som jag saknar dom!!!! Längtar skit mkt tills ja slutar i morrn o får träffa dom! 
Nu lite soffhäng innan läggdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar