tisdag 12 augusti 2014

Välbehövligt!


Sååå gott!!!

O välbehövligt efter denna dag!! Oj oj oj vad intensiv... Förstår inte hur vi ska orka i morrn... En monsterdag för barnen. Har fruktansvärd ångest över det, men det är som det är o går inte o göra nåt åt det... Man får göra det bästa av det helt enkelt. O det kunde vart värre, de kunde ha gått så 5 dagar i veckan, nu är det EN dag... Mina älskade hjärtan!! <3
Det hade iaf gått bra för dom idag. Ida va väldigt ledsen när jag lämnade o hade varit det en stund. Men sen hade hon gått till skogen med några o det hade gått bra! O för Tim hade det oxå gått jätte bra! :)
Känns konstigt att Patrik är borta såhär mitt i veckan... Saknar honom... O vi ses inte förren sent i morrn kväll :(

Barnen leker så otroligt bra ihop nu, o vill inte ha me mamma, så väntar bara på o få fixa middagen just nu. Inte så avancerat, Ida har önskat gulashsoppa. O tur för mig har jag fryst ner en hemmagjord i en låda i frysen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar